Friday, February 27, 2015

DIY Rumah Debab

Salam,

Entry kali ini kita ubah cerita kepada kisah si DEBAB! Siapakah Debab?
Ini lah Debab!. Ye memamg dia tak gemuk, sebab itu kita bagi nama debab. Itu memang anak patung dia. Tak boleh amik, nanti die mengamuk satu rumah jatuhkan pasu bunga. Nampak macam ada ank kecil dah di rumah tu.

Tadaa...rumah debab dah siap! Terus masuk tido, masa tengah buat pun dia tunggu je. Memang tak sabar dia ni nak dapat rumah baru yang lebih privacy.

Selamat Malam Debab!





No comments:

Post a Comment