Wednesday, May 11, 2011

Kek sudah di kapak..

Salam buat si pembaca!.
 
Semalam Cik Erin ada buat "Kek Cokelat"...Tengah panas so tak boleh la nak terus potong kan? Kita bialah lu dia sejuk and plannya nak makan esok iaitu arini lah, akan tetapi kek Cik Erin tu dah kena kapak dengan abang and adik Cik Erin lah pula. Haish sabar je lah nasib baik korang ni darah daging Cik Erin. Lain kali biar lah Cik Erin rasmi lu kek tu ye adik and abang tersayang..

gigih taw saya gaul sehingga sebati..guna tangan ni bukan mesin


kek yang dah kena kapak..tinggal sebelah je..

                                                                        -THE END-

No comments:

Post a Comment